Przejdź do głównej treści

Ogłoszenia dla doktorantów

Anglojęzyczne seminarium badawcze "Enlightenment and Religion".

09.12.2019
Zespół projektu "Między sekularyzacją a reformą. Racjonalizm religijny końca XVII wieku i epoki Oświecenia", przy Zakładzie Historii Filozofii Instytutu Filozofii UJ, serdecznie zaprasza na cykl spotkań z wykładowcami w ramach anglojęzycznego seminarium badawczego pt. "Enlightenment and Religion".
więcej o Anglojęzyczne seminarium badawcze "Enlightenment and Religion".

Seminarium badawcze w ramach projektu BIOUNCERTAINTY: dr Michał Białek (Akademia Leona Koźmińskiego) - Intuicyjny utylitaryzm: Model hybrydowy sądów moralnych

03.12.2019
Interdyscyplinarne Centrum Etyki UJ (INCET) zaprasza na seminarium badawcze w ramach projektu BIOUNCERTAINTY. Wykład pt. „Intuicyjny utylitaryzm: Model hybrydowy sądów moralnych” wygłosi dr Michał Białek z Akademii Leona Koźmińskiego.
więcej o Seminarium badawcze w ramach projektu BIOUNCERTAINTY: dr Michał Białek (Akademia Leona Koźmińskiego) - Intuicyjny utylitaryzm: Model hybrydowy sądów moralnych

Seminarium badawcze w ramach projektu BIOUNCERTAINTY: dr Joanna Malinowska (UAM) - Empatia w relacjach ludzi i robotów społecznych

03.12.2019
Interdyscyplinarne Centrum Etyki UJ (INCET) zaprasza na seminarium badawcze w ramach projektu BIOUNCERTAINTY. Wykład pt. „Empatia w relacjach ludzi i robotów społecznych” wygłosi dr Joanna Malinowska z Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
więcej o Seminarium badawcze w ramach projektu BIOUNCERTAINTY: dr Joanna Malinowska (UAM) - Empatia w relacjach ludzi i robotów społecznych

Konkurs na stanowisko stypendysty

28.11.2019
więcej o Konkurs na stanowisko stypendysty

Seminarium badawcze w ramach projektu BIOUNCERTAINTY: dr Jan Piasecki (Zakład Filozofii i Bioetyki UJ CM) „The dilemmas of research ethics in the era of learning health‐care systems”

14.11.2019
więcej o Seminarium badawcze w ramach projektu BIOUNCERTAINTY: dr Jan Piasecki (Zakład Filozofii i Bioetyki UJ CM) „The dilemmas of research ethics in the era of learning health‐care systems”